Kako spremiti užinu za školu?

0
585
užina
užina

Večita dilema i muka svih mama.

Šta da mu spremim za užinu za sutra?

 

Sve mi želimo da nam deca budu zdrava i da jedu zdravo. Nekad deca kupe u pekari, nekad pare potroše na grickalice, nekad ne pojedu ono što smo spremile i ostavile. Otkrivamo savete i trikove za užinu za mališane. Preporučuje se voćkica, integralno pecivo, neka pločica ili žitarica umesto slatkiša.

 

užina
užina

Pripremite proju sa sirom i jogurt. Dodajte jabuku. Piletina i ćuretina takođe dolaze u obzir. Možete ih staviti u sendvič ili samostalno u posudu za užinu. Mladi sir i parče integralnog hleba, mali paradajz je osvežavajuće a i hranljivo. Napravite voćni jogurt, dodavajući aroniju, borovnice, jagode i dodajte malo badema.

Možete da napravite pitu sa višnjama, pitu sa bundevom, spakujte im voćkicu i mleko. Mališani će biti siti. Ako vole da grickaju, spakujte im orašasto voće. Hladne salate možete napraviti. Pastu sa brokolijem, narendajte preko toga malo sira ili kačkavalja.

Kao slatkiš možete da napravite integralni keksić sa bananom i kokosom. Svakako ćete se složiti samnom da svako od nas želi da što manje jedu kupovnu picu, ili neko teško testo.

Naučimo ih da i integralna hrana i naše angažovanje spremanja užine čini njihove mišiće velikim, a devojčicama daje vitku liniju.